Firma KL Trade, wprowadzająca na polski rynek wysokiej jakości akcesoria GSM sygnowane marką Global Technology oraz Ego, wzięła udział w dwóch ważnych, międzynarodowych imprezach branży nowych technologii – MWC w Barcelonie oraz CeBIT w Hanowerze.
Targi MWC (Mobile World Congress) w Barcelonie oraz CeBIT (Centrum der Büro- und Informationstechnik) w Hanowerze, to jedne z najbardziej znanych imprez branży telekomunikacyjnej i nowych technologii na świecie. Co roku gromadzą one najbardziej prestiżowych wystawców z całego świata i stanowią dobry przegląd branżowych trendów i nowości. Wśród gości można spotkać producentów urządzeń, dostawców technologii, operatorów oraz sprzedawców. Swoje stoisko na obu imprezach miała także marka Global Technology.
- Staraliśmy się możliwie najpełniej zaprezentować bogatą ofertę GT, która obejmuje szereg praktycznych i wygodnych akcesoriów GSM i IT. Wśród naszego asortymentu ciągle można znaleźć akcesoria uniwersalne, przeznaczone do różnej klasy sprzętu, jak i te dedykowane do konkretnych urządzeń i marek. To właśnie ten obszar produkcji nieustannie zyskuje na znaczeniu w związku z dynamicznym rozwojem takich top marek jak Apple czy Samsung oraz rosnącą popularnością ich produktów– mówi Zygmunt Łasiewicz, prezes firmy KL TRADE – dystrybutora akcesoriów Global Technology.
Sztandarowymi akcesoriami marki GT są ładowarki samochodowe i sieciowe, a ich procentowy udział w sprzedaży firmy w 2011 roku wyniósł aż 27%. Użytkownicy byli także zainteresowani praktycznymi akcesoriami samochodowymi.
- Obie imprezy były okazją, żeby pochwalić się naszym asortymentem, a także zapoznać się z ofertami innych firm. W związku z tym, że KL TRADE coraz dynamiczniej rozwija się także na arenie międzynarodowej, targi w Barcelonie i w Hanowerze były dla nas kolejnym krokiem w realizacji strategii opartej na systematycznej ekspansji na rynki zagraniczne – mówi Grzegorz Kotynia, prezes zarządu firmy KL TRADE.
Silnym punktem oferty GT są baterie dedykowane do większości modeli telefonów komórkowych wszystkich producentów. W 2011 roku sprzedaż baterii zapewniła 15% całego zysku firmy. Kolejnymi grupami produktów, które docenili klienci były akcesoria serwisowe (13% ogólnego zysku) oraz screen protectory (ponad 11% udziału w ofercie).
- Mamy nadzieję, że nasza obecność na targach pozwoliła zapoznać się z szeroką ofertą marki Global Technology zgromadzonym gościom, a nam w przyszłości umożliwi nawiązanie współpracy z kolejnymi partnerami na europejskim rynku. Wizyta w Hanowerze i Barcelonie to kolejna szansa na rozwój i inwestycja w przyszłość naszej firmy – dodaje Zygmunt Łasiewicz.
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/global-technology-na-miedzynarodowych-targach-w-barcelonie-i-hanowerze